Klantenservice

Bestellen

  • Klik op ‘winkel’
  • Kies het gewenste product
  • Klik op ‘Bestel’ om het artikel direct in de winkelwagen te leggen
  • Ga verder met winkelen of klik op uw winkelmand om een overzicht van uw bestelling te zien en om af te rekenen.
  • In uw winkelmand worden de verzendkosten automatisch berekend (zie hieronder de verzendkosten), controleer uw bestelling goed, klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’.
  • Vul hier alle benodigde gegevens in om uw bestelling af te ronden.
  • Klik op ‘Bestelling plaatsen’.
  • Op dat moment is uw bestelling geplaatst dient u de betaling af te ronden. U wordt direct naar de betaalpagina geleid (zie hieronder voor de betaalmethoden).
  • U ontvangt na het afronden van uw bestelling direct automatisch een bevestiging, controleer deze nogmaals goed. Heeft u fout ontdekt? Stuur dan zo spoedig mogelijk een e-mail naar wandelen@wandelpin.nl.
  • Heeft u de e-mail ter bevestiging na ongeveer 10 minuten nog niet ontvangen? Kijk dan in uw spambox. Wij adviseren u het domein @wandelpin.nl toe te voegen aan de lijst van veilige afzenders in uw e-mailprogramma. Op dit manier hoeft u geen update te missen. Toch niets ontvangen? Stuur ons dan zo spoedig mogelijk een e-mail, want na productie kan een hondenpenning niet meer aangepast worden.

Verzenden

  • De wandelpinnen worden per brievenbuspost verzonden.
  • Onze prijzen zijn inclusief verzendkosten
  • De wandelpinnen worden doorgaans binnen 1 a 2 werkdagen verzonden. Bestellingen van wandelpinnen op vrijdagavond, zaterdag en zondag worden uiterlijk dinsdag verzonden.
  • Verzending is op risico van de klant. PostNL kan tegenwoordig niet altijd waarmaken om de volgende dag te bezorgen. Ook op maandag bezorgen zij geen normale post  meer. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Heeft u twee weken na ontvangst van het verzendbericht nog niets ontvangen? Neem dan contact op via wandelen@wandelpin.nl . Doe dit wel binnen 30 dagen. Na 30 dagen zijn geen reclamaties meer mogelijk.

Betalen

  • Per iDEAL, de iDEAL betalingen worden voor ons afgehandeld door de betalingsprovider Mollie. Er zijn geen extra kosten aan verbonden.

Retouren

  • U heeft een bedenkperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
  • Geef uw retour vooraf door middels ons mailadres wandelen@wandelpin.nl
  • Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
    Retouradres:  Wandelpin, Harry Meijerstraat 6, 5913RE Venlo
  • Vermeld bij de retourzending altijd uw bestelnummer. 

Garantie

  • De kleuren van de pinnen kunnen afwijken. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Kleuren kunnen op een foto of een computerscherm altijd anders overkomen.
  • Artikelen zijn aan slijtage onderhevig. Mocht echter een artikel onnatuurlijke gebreken vertonen, dan verlenen wij hierop de wettelijke fabrieksgarantie.

Versie 1, deze pagina is voor het laatst aangepast op 7 oktober 2019.